BLÅBÄRSVOVVAR

Mina vovvar älskar blåbär, passar på att äta så fort dom får chansen, kul tycker jag! Träffade på en jättefin katt igår, här med sin lill´husse! Barn och djur hör verkligen ihop, dom var så fina tillsammans Hej svejs från mej!
Karro
2012-08-26 @ 21:11:00
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Söta vovvar, det är så roligt när de gör sådär. Jag trodde det bara va Viva som gjorde så?!

Jag har varit och plockat björnbär idag, en full plåt med bär blev det. Men tyvärr började det verkligen och spöregna när vi var där så vi fick gå hem till Anna och Rezi och låna kläder + äta middag!

PoK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0