Loppis

Idag krängde jag lite grejer på bakluckeloppis i Tullsås! Skönt att bli av med, när skåpa börj å bli full! Hej Svejs Gudrun
Karro
2012-08-21 @ 18:42:41
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Vad fint ni hade dukat upp på loppisbordet!

Kajsa har mössa?! Stackars er får inte ha ngn värme... idag är det inte lika fint här som det har varit, men jag njuter iaf av min semester!
PoK

Karro igen
2012-08-21 @ 18:44:11

Men vad tusan morsan!!
Jag ser ju att fina ängeln står där???!! Den får du för tusan inte sälja!! Jag har ju sagt att jag tycker om den. Jag tar gärna över den om du nu inte ska ha den längre!! Jag tror du har fått fnatt ibland :P

Motta
2012-08-25 @ 22:42:39

Har du fått fnatt ?Sälja så fina grejer.
Men du har blivit söt på gamla dar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0