GOTT NYTT ÅR

Tidigt i måranst stack ja iväg på "Pigget"
Ja gillar att motionera på måran, ja e som min pappa,
har ja förstått. Han va alltid ute tidigt på måran, och så e ja också.
 
 
Det är så jäkla skönt när det är gjort.......man mår så braaaa!
 
 
Igår åkte vi på blankisen till Östersund :(
Karro åkte hem till sitt efter julledigheten......
saknar hon redan.
Men om tre veckor ses vi igen.....då åker vi till sydligare breddgrader tillsammans,
TJOHOOO, va kul vi ska ha!
 
Världen är upp och ned...
spöregn och isbana med regnbågen i skyn  i december,
men vackert  ändå kan ja tycka.
Vi kom iallafall hem välbehållen efter vi lämnat av henne vid tåget.
 
 
SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR
alla 
kära bloggläsare.
 
Gudrun
Kusin Erica

Gott Nytt År!!!!
Från ett isigt Blackeberg

elin
2013-01-01 @ 20:22:19
URL: http://xn--hstkrlek-0zad.se

Skål, och tusen tack för julklappen! Vilken överraskning, det är redan en favvo!

Gudrun
2013-01-02 @ 05:46:03

Va kul Elin att du gillade den :) Min tillhör också favvo kopparna!

Karro
2013-01-02 @ 09:29:03
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Gott Nytt År Mamma! Jag saknar er oxå redan! Hoppas hoppas veeeerkligen att vi får åka o ha semester med varandra!! PoK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0