MERA JULFÖRBEREDELSER

 
 
 
Idag blev de lussebak för hela slanten, gillar att få baka med mjöl som är stenmalet ifrån trakten :)
Dom blev jättegoda kan ja lova.......
butterkakan med mandelmassa i blev bara bäääst!
 
 
 
 
Pepparkaksbaket står ungdomarna för......
 
Det doftar juuul!
VI har också dragit igång projekt nere i källlaren.
Vi målar och det blir så fint.
Tur att självaste målarmästare T vill hjälpa oss.
Bilder kommer så småningom om före och efter.
 
MÅ SÅ GOTT ALLA 
Gudrun
 
Karro
2012-11-18 @ 22:19:18
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Jag hade så gärna velat smaka era lussebullar... fy tusan vad sugen jag blir nu!
Fint gör ni också, duktiga ni är!!!

PussPusss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0