Julförberedelserna


Idag kokar ja grisfötter :)
Efter noggrann rakning ligger dom i grytan så fin

Äppelmosen kokades häromdagen
Älskar hemkokt mos med lite större 
Äppelbitar i och sådär härligt syrlig.
Passar så bra till senapen och skinkan
 Vi svenskar är ju kända att gilla 
Salt o syrligt tillsammans

Må så gott och njut av tiden före jul den är bäst tycker ja
Hej svejs
Gudrun




Karro
2013-12-15 @ 22:31:02
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Jag hoppas det kommer finnas annat än detta på årets julbord... haha :)

Tänk att om en vecka är jag hemma och myser med er <3

PussoKramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0