Helgen i bilder

 
Hälsade på hos goa Viktor.....
 
 
 
 
Kollat in hundspannstävlingen som gick i helgen 
 
 
 
 
Hälsat  på i stugan
 
 
Grillat en körv
 
 
Umgåtts me gubben <3
 
 
Vårvintern har kommit i helgen.....guv´va skönt!
 
Må så gott
Gudrun
Linda.P
2013-02-24 @ 20:37:30

Ja, visst är det härligt med vårvinterväder! Du ser ut att ha haft en härlig helg, hoppas du får en härlig vecka också. :-)

Gudrun
2013-02-24 @ 21:10:11

Klart vi får en härlig vecka Linda....löningen komm väl :)
Ha det bra och kram till er Siljåsa´n

Karro
2013-02-24 @ 22:06:13
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Jag vill också grilla korv! Och jag vill också vara i stugan... och jag vill också uppleva sådan där fin vårvintersol!! Och jag skulle vilja träffa Viktor såklart!

Ha en bra vecka hörrni!
PoK

Motta Karin
2013-02-26 @ 22:04:25

Härligt m.sol,men vissa nästippar blir röda !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0