GUCKUSKON

 
 
MIN FAVORITBLOMMA OCH BARNDOMSBLOMMA
 
<3
 
 
Idag på hunnsvängen var vi och leta åt Guckuskon
 
Tassa mitt i härligheten
 
Det är en kär blomma för mej,
jag förknippar den med min kära pappa
 
Varje midsommar plockade han några orkideer som stod så fint
i hörnskåpet hemma i mamma o pappas kök
Då visste man att det var midsommar :)
 
I år är allt två veckor tidigare än vanligt......
 
Tjusiga blommor, tycker Tassa
 
 
 
Till minne av min kära pappa som har sin födelsedag idag, den 9 juni
 
Allt gott ifrån mej och vovvarna
Kom ihåg att ta vara på tiden som kommer nu......den intensiva grönskan
och det härliga ljuset!
 
Lev väl
Gudrun
Karro
2013-06-09 @ 22:13:41
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Häftig blomma det där, ser så tuff ut på något sätt. Kul också att du vet var den växer :) och jag med :P

Det ser varmt ut för voffsingarna, jag längtar efter er så mycket! Det är inte såå länge tills vi ses nu :)
Pussar&Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0