OKTOBER HELG

Tidig morron
mitt pass är vid en öde skogsbilväg
som kallas Bustickar´n
Här for det ut en bamse älg igår.....
kanske han kommer idag igen....
 
Värsta fina höstvädret
glasklar luft, knallblå himmel, lite vind,
hara hunn skalla hördes hur väl som helst
från Strann skogen
oj oj va han drev......
undres om de vårte nå?
 
Lite lek me kamran, hi hi!
lite gäralöus utimella :))
många timmar till rekreation
och funderingar
 
Finfrämmenne på postställe :))
 
Sarek och husse delar på fikat :)
 
Sarek, en jättetrevlig o fin en hunn 
som mest används till fågeljakt
men i brist på älghunn får
han och husse ställa upp och raka fram nån älg 
 
Samling och rådslag, ske vi prov en ny en bit?
YES, de blev ompostning
men sluta med "nada"
 
Väl hemma blev de en liten hundsväng  i det vackra höstvädret
Utsikt mot Russfjärden
 
 Utsikt mot fjälla, Skalfjället syns i fjärran 
 
Solnedgång över Bygda
 
Helt sagolikt
vilken fin en dag :))
 
Ha skaffat mej ett skåp att ha garner i
och alla påbörjade och ej avslutade arbeten,
de har blivit en del under åren
som konstigt nog aldrig blir färdig
 
 
De här är bara en liten bråkdel av allt garn
ja dragit på mej, mest är det ullgarn och en och annan
lingarnshärva :)
 
Jag blir glad av garn.....
 
gillar känslan och doften av ullgarn :))))
 
Hej svejs
Gudrun
 
 
 
Karro
2013-10-22 @ 21:38:06
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Ditt skåp är ju verkligen skitbra!! Så fint att man kan se garnerna! Osså blir du påmind om att stocka vissa saker o vad du har när du ser de där!

Fina sol/höstbilder!! Alla mysiga voffsingar! Jag saknar våra hundar<3 Blir så avis när Kajsa säger att Tassa brukar komma o krypa ner hos henne i sängen...

Snart ses vi mamma, så kul att du o pappa ska komma!!! Pusss o Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0