STUGHÄNG

Åh min Gertrud har slagit ut....
Alltid lika kul när första blomman slår ut
Mina fina Streptocarpusar börjar ta sej efter omplanteringen
och det här är den första att blomma :))
 
De har blivit en hel del stughäng i helgen
K har varit hemma och varit första eldare
 
Så roligt att ha ungdomarna hos sig,
vi har chillat och hängt i stugan
och så klart grillat korv och bara mått gott
både folk och fä 
 
 
 
Gofika har vi hunnit med på Marias Bakglädje
ett jättemysigt nyöppnat café med retrokänsla
 
Nu är lill koftan färdig....
så himla söta knappar vi hitta, små hjärtan,
nu väntar vi bara på bäbisen
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Hej svejs från mej
som börjat påskpyntat
känns så vårigt och härligt
 
Kram på er
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0