GULD HELG

GULD TILL SVENSKA SKIDLANDSLAGET
STORT GRATTIS TILL ER
 
NI HAR BJUDIT PÅ EN FANTASTISK HELG,
DET HAR VARIT HELT OTROLIGT SPÄNNANDE
OCH ROLIGT, ALL CREDD TILL ER
 
Bjuder på bild från mina fina gula rosor
som jag fick av gubben på alla <3-dag
 
Tänk att det är så roligt att få blommor
och dom här Fair Trade rosorna har verkligen slagit ut
och bjudit på doft och fägring, så fiiina 
<3<3<3<3<3
 
Jag är en lyckans ost,
fick tag på så fina hemägg som 
smakar gudomligt
tänk att det kan skilja så otroligt mycke
i smaken......mmm säger ja!
De e riktiga guldägg!
 
Fast jag bor som jag bor kan jag höra tuppen
till dom här hönerna, tidiga mornar....
e inte de livskvalite så säg!
I LOVE IT
 
Nu ska ni få veta en hemlighet......
men säg inget
ja ha nämligen skickat efter garn till denna
fantastiska, fina kofta......
vet inte om ja fixar det eller om den
hamnar i en påse i en garderob efter ett tag ;)
men ja e så grymt sugen att göra den
och bara glädjen att få lägga upp och börja
sticka känns så kuuul! 
Kan säga,  att det är värt den känslan......sen om den blir bra och passar
de e en annan femma ;))
 
Ja, ja de va lite utifån min lilla hörna
Nu väntar nya utmaningar
 
Här får ni en "selfie" från Tassa o mej
suddig o hemsk men nästa gång ska ja bjuda på en bättre :))
 
Hej svejs
<3
 
 
 
 
Karro
2014-02-17 @ 09:26:41
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Hahaha, vad söt du o Tassa är!! Jag fick mig ett väldans gott skratt nu, helst åt Tassas öga....Hahahaa!

Koftan ser helt underbar ut! Förstår att du blev såld! Jag hoppas du gör färdigt den så jag kanske kan låna?! :)

Sveriges skidlandslag alltså...finns inga ord hur bra de är! Så jäkla kul o kolla på när de är så duktiga!!!

Rosorna va ju väldigt fina, pappa han kan allt möjligt han<3

PussoKramis

Motta Karin
2014-02-17 @ 23:23:59

Men jä... vilken snygg Kofta, för fin för att hamna i garderoben !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0