BLÅA SKÖNA VINTERBILDER

Piffade upp badrummet igår :)
såg så trist och tomt ut i fönstret efter
jag plockat bort tomtar och smågranar.
 
Om ni inte har sett vilken fantastiskt rolig och fin blomsteraffär
vi har på Flata så tycker jag ni ska gå in och kolla läget där.
 
Jag blev så förtjust i dom här burkarna som fanns där,
de ser ut som konservburkar och det gillas,
såg direkt att de va dom som skulle stå i mitt badrumsfönster.
Nu fattas bara några gröna skott att pryda burkarna med
men de kommer, har just börjat att sätta om blommorna :))
Sköna kalla vinterpromenader blir det en hel del av
vovvarna kräver sin del och jag tycker om att gå på ensliga vägar,
helst i skogen, men nu är de för mycket snö där så då får det här duga.
Himlen gör sig inte rättvis här, den var så fiiin i verkligheten.
Bilderna går i blått, tidig morron och dåligt med dagsljus
och bilderna tagna av mobilen, blir inte bättre då :)
 
 
 
 
TASSA <3
VIVA <3
Tassa i vinterskrud, fin va?
 
Hej svejs från vovvarna och mej
Lev väl
ta vara på det som är roligt 
och det du gillar
de försöker jag göra :))
 
MA RÅKE´S
Karro
2014-01-19 @ 21:42:53
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Förstår att du inte kunde motstå de söta burkarna :)

Vilka vinterbilder alltså, det hade varit härligt och få vara med på en sådan där promenad...iofs utan min hemska förkylning! Det är så vackert!!

PussoKramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0