Mina fyrbenta vänner

Hej svejs alla glada
här kommer några fina bilder på mina små älsklingar
och några andra sköningar
Min finaste Tassa
den snällaste och raraste hund man kan ha
älskar att få springa i skogen
och alltid hittar hon nåt att äta,
man e väl inte labradorblandning för intet,
skäller älg, jagar hare, räv ja allt som rörs,
håller inte i så länge, men roligt är det :))
 
 
Finaste Viva
en mycket klok och rolig hund
förstår allt man säger
och vill alltid vara till lags
vill bestämma över syrran
och hålla ihop sin flock
 
December var en ovanlig månad
lite snö och inte så kallt
de blev många hundsvängar i låg decembersol
och snöfattiga skogar
 
Viva kan posera så fint
sätter sig alltid och tittar in i kameran
om än lite misstänksamt 
 
 
 
 
 
HILMA heter en rolig liten mops som jag
lärt känna, en jättetrevlig hundras.
De är nästan så man vill ha en liten knähund
herre Gu´va gullig och rolig hon är
 
Förstår nu vart "Moppsa inte upp dej" kommer ifrån....hihi!!
En mops kan verkligen "moppsa" upp sej
och tro att den är störst och tuffast
 
Hilma fann en favoritplats när hon var hos oss
 
Två sötnosar eller var det sötnötar, hihi :))
 
Gos flickor :)
 
Sötaste Moppsen HILMA
 
Tassa håller koll när kompisarna slöar
 
 
 
En annan liten sötnos är vovven TIA
En australiensisk terrier, jättegullig och snäll
vill bara mysa ner sig och ha det varmt och gott
 
Tänk va våra fyrbenta vänner ger en mycket,
villkorslös kärlek, alltid glad och förväntansfull
full av liv och kärlek
<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Bjuder på en fin sommarbild
De fineste man har sätt man på bole
eller hur?
 
Har du nåt att bjuda på?
undrar Tassa
 
 
 
Hej svejs från Tassa och mej
<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
Karro
2014-01-04 @ 17:46:17
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Ja, dessa fyrbenta, fantastiska vänner <3 Våra voffsingar är sååååå mysiga! Och kloka och tokiga :P
Jag saknar er alla redan i massor!!
Mycket fina och roliga bilder på alla voffar!!
PussoKramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0