VINTER VINTER VINTER

 
Nu har vi vinter så det känns
Kallt och snöigt
Dagarna med blå himmel och sol
är bara fantastiska
 
Många promenader blir det,
så härligt
 
 
Värsta januari sol......
 
 
 
 
Hälsa på lilla Viktor
och fina mamman <3
En annan fin mamma är Ior
Fem små söta valpar nedkom hon med
Så nu är det nya stövarblanningar till salu
 
Vem kan motstå dessa små varelser 
(sämsta kortet men de bjuder jag på)
 
Hej svejs
nu måste jag sticka......hihi!
för ja har äntligen fått börja sticka en bäbiskofta 
                                            <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
Bildbevis kommer :))
Karro
2014-01-30 @ 20:36:28
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Så himla vackra vinterbilder!!

Och valparna alltså, vilka sötnosar..... jag tror jag svimmar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0