50 års kalas hos lillebror <3

 
 
Då var det dags för våran lillebror att fylla 50 år
Smågotta och bjenn kötte va de som bjöds på
 
Kan lova att en sån här bog har ni aldrig sett förut,
en björnbog, luft torkad, rena rama parmaskinkan :)
de måste va de mest annorlunda man kan bjuda på, eller hur?
 
Tänk att min lillebror är 50 år
de e svårt och begrip,
en dann lill skörven som man 
knule ihop fram till 12-13 års ålder
sen feck han övertage....
tur han e så snäll och söutit
våran "lilleman"
Grattis till dej våran kära N-A 
<3<3<3<3<3<3
 
Storsyskon till Anneli och mej
<3<3<3<3<3
 
 
E henne va salt och gött de, 
säg en store bror <3
 
Härlig sparktur har också hunnits med i helgen
svettigt och härligt
 
Hej svejs
Gudrun
 
 
 
Karro
2014-03-04 @ 18:03:44
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Vilket kalas! Men jag tror visst jag hade hållt mig till godiset... haha... vilken skinka alltså!

Längtar efter er och hundpromenaderna :)
PussoKram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0