Favoritplats

 
RINGSJÖHÖJDEN
I MITT HJÄRTA
 
Vi packe skotran och matsäcken
och drog till mitt absoluta favvo ställe
RINGSJÖHÖJDEN
 
 
 
 
Lite strul ette vägen
skibinninga geck av......
 
Ja, då va man på väg igen då....
E har fått en ny favorit 
LARVEN
 
 
 
 
 
RINGSJÖHÖJDEN
Det är en plats som ligger mej mycket varmt om hjärtat
Älskar att vara där......så härligt <3
 Brunt o blått....så flott :))
 
 
 
Tör grana e bra e slag
P fixa så vi ske kunna elda
 
Sola sken och det var bara så härligt att
sitte baka väggen och drick kaffe :))
 Skaran....oj oj va roligt de e åh kut på skaran....
kunne gå hur som helst rönt i kring ida
 
Grabbarna hade lite o göra
ny rörkrök skulle fixas
 
 
Sådärja, nu är den snart på plats
Raska pojkar får tidig kväll
 
Då var det dags att grilla sej en körv
Mmmm första grillade för i år
satt fint de :))
 
 
 
 
Ja de va lite rapport från mej......
 
Hej svejs
Ma råke´s
Gudrun
Karro
2014-03-20 @ 09:47:52
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Vad mysigt ni verkar ha haft det!! Och vilket kanonväder, riktig vårvinter :)

Höjda är verkligen ett härligt ställe, synd att vi inte kan vara där så ofta... Men någon gång är bättre än ingen gång!

Pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0