Fina november

 
 
November, vilken månad, soligt o fint
Min fina orkidee tog och blomma om så här mitt i mörkaste november
inte illa va?
 
 
 
 Det har blivit några härliga skogssvängar med hundarna
 
 
 
 
 
Dagens bild......posta på Helge, tänne opp, lyssna på hunn, spännande,
ett skott i fjärran, en bom, kalven klara sej 
-----
--
Må så gott
Lev väl
G
 
Karro
2014-11-25 @ 19:36:23
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Woooow! Vilken orkidé! Vilka fina färger, lite ovanlig tom. Och gulligull voffsingarna :) <3
Vi ses snart, hoppas snön kommer med dunder och brak! PussoKram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0