Passionsblomma

Det va länge sen ja plocka några blommor.........
De va länge sen ja visa av mej här.....
🌻🍁🍃🍂🌿🌻
Nä nu jäklar måste ja komma igång med bloggandet, eller va säger ni?

Min Passionsblomma tog och blommade om så här på höstkanten, är den inte vacker så säg?
En del säger de e pensionärsvarning när man tar kort och visar blommor
Men de skiter ja i 😝
De ja gillar, de gillar ja!

Som ni kanske vet så ha je vårte
MOMMA
Så otroligt roligt och fantastiskt 

Det är så mysigt att få va nära en liten bäbis och allra helst lilla Klara förståss

Hej svejs från a momma
~~~~~



Karro
2014-10-07 @ 19:26:37
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Världens sötaste och bääästa Momma <3
Jättekul att du bloggar så det hoppas jag mer på!
Vi ses smart!
PussoKram

Karin N-A
2014-10-08 @ 21:56:48
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Roligt att du bloggar igen:)
Och... Klara är underbar <3

Lisa Boberg
2014-10-18 @ 23:07:31

Jag blir så glad när jag ser dina fina bilder igen, du lägger alltid ut så fina foton. Hoppas verkligen få se fler, nu när du verkat börja blogga igen! Har saknat dina inlägg på bloggen, och saknar dig på jobbet oxå.
Puss och kram " skumbanan" Lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0