Bastubad i Ross Island

Min semester avslutade ja med ett roligt o härligt bastubad med ett gäng härliga tjejer 😊

Kvällen var fin till att börja med......
Men sen braka ovädret loss⚡️☁️💦

Shit, vilket oväder som kom
Men det gjorde inget, vi satt ju torrt till

Tänk.....det va mitt första dopp den här sommaren och säkert det sista också😜


Tack för en härlig kväll
Ja vill alltid basta med er........

Åh nu ha lill'Klaris åkt hem
Fy sjåt'n va jobbigt det känns
                 M 
Momma längta redan efter dej
Världens roligaste och klokaste lilla tjej

Nu ere måndamåran och jobb.....fy håliken
De e bara o ta tjuren vid hornen

Ma råke's
Ha ne'
G🌺
Karin N-A
2015-08-11 @ 21:53:07
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Vilken härlig bild på hunn å henne! Jag känner hennes känsla av att stoppa näsan i en mysig hunnpäls :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0