MERA MIDDAGSTIPS

När jag ändå är inne på mat så kan jag bjussa på ett middagstips till
 
Blanda färs smet som du vill
jag brukar blanda i hackad lök, ägg och en skvätt grädde, salt, svart/vit peppar
nån grön krydda om det passar till det övriga
gärna lite grekisk smak i det här fallet
Forma färsen till avlånga biffar typ järpar
 
Linda bacon runtom
 
Lägg dom på en bädd av skuren vitkål, rödlök, morot 
som du ringlat lite olivolja över och saltat o pepprat
Åh sen skjuuuuts in i ungnen
jag hade cirkus 225 gr tills det blev färdigt
jag tog ut dom lite innan och skvätte över lite soja 
 
Kan lova att det blir jättegott och det bästa, så himla enkelt 
 
Vi åt tzatsiki och fetaost till, mmmm supergott
 
Har börjat med mitt UFO sen förra vintern
få se hur mycke det blir gjort innan ja tröttnar igen, hihi!
 
Om ni minns så såg jag denna snygga tröja på en tjej som var med i vinterstudion
ifjol när det var vinter OS, så jäkla snygg......
Ja påt igen....nån gång blir den väl färdig
 
hej svejs från mej
 
Bjussar på lite vinterbilder efter dagens sparktur
 
 
Vi har snö så det räcker ett tag
nu ska den bara sätt sä, alltså sjunk ihop så det bli
bra skoterföre.....gärna en lite tö nån dag
 
LEV VÄL
G
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0