Nya gardiner till köket

Vi tog och drog till IKEA på mellandagsrea
Oj Oj va mycket fint det fanns
Särskilt det här gardintyget som jag spanat på länge,
 den här gången köpte ja till nya gardiner
 
Tycker det är så roligt älgmotiv
och härliga färger
Inte min bästa kompis men det är bara att ta tjuren vid hornen
Efter några timmar och en hel del svordommar, felsyning, sprättning
och omgörning så blev det färdigt
 
 
 
Söndagsmiddagarna blir vi ofta bjudna hem till K & T
Idag var det mums fillibabba kan jag lova
eller vad sägs om ....
Lammfilé med blomkål/broccolimos, smörstekta sparrisar
och ett supergott Provencalesmör.......mums säger jag bara
 
Tack för att du förgyller mina söndagar med eran goda mat
ni är super, du och bästa T
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
          Förra gången såg det ut så här
värsta goda Thai maten, chicken with cashewnuts, chicken sweet and sour
och pricken över iet, friterade räkor
 
Åh va jag saknar lilla K,
som nu har åkt hem till sej
Värsta goda ongen kan ja lova
så himla roligt att få vara "momma"
 
Här är vi full färd med att nysta garn
 
Lilla K kan också ;))
hon viftade frenetiskt och härmade så gott hon kunde
 
Gu´va roligt och spännande det var med garn nystan
Vad månde de bliva av denna lilla tjej
 
Lev väl och må så gott!
Kram G
 
Oj måste lägga upp en vovvebild
Det får bli på dom här damerna
Lilla fröken Hilma och stora damen Viva
 
HEJ SVEJS
MA RÅKÉS 
 
Karro
2015-01-14 @ 21:37:18
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Det blev jurisdiktion bra med det där tyget! Finfint! Jobbigt när det strular i maskinen men nu så :)

Vilken tur ni har gällande söndagsmiddagarna...wow!!

Vi saknar Er! Men snart ses vi igen :)
PoK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0