Superhelg


Tidig lördag måra drog ja till Renåa  och min lillebror
Hemma är ve panna trasig och min älskade P
Måste agera rörmockar, svetsare, elektriker och Gud vet allt
 och fixa så vi kan elda och få varmt i huset

Va skulle ja göra utan dej.......
Det finns inget du går bet på
Va gör lite sot i pannan
I dubbel bemärkelse
Det fixar ju du 💖

Så det blev en heldag me "lilleman" och Anneli

Vädret var de bästa tänkbara








Kaffe och fika smakar allra bäst ute



Såklart måste husets vovve få va me på bild

Snorre bjuder på ett leende
Håll me om att han ser ut att le

Selfie, två jämtar ;) hihi!!

Det gäller att ta vara på såna här dagar
Vattudal'n är ett bra ställe att njuta på

Liksom strandstuga, där trivs Tassa också


Mums me grillad korv
Bästa kompisar, Tun och Viva

Hej svejs för denna gång
Lev väl
G







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0