FÖDELSEDAGSBARNET LILLA KLARA 💖

GRATTIS VÅRAN GULLIGASTE, ROLIGASTE OCH SÖTASTE LILLA KLARA PÅ DIN ETT ÅRSDAG 2015 05 11

Hoppas du fĂ„r en skojsig dag 
Med mÄnga paket och glada skratt o stim o stoj

Hej hopp i galopp 
Önskar momma o moffa hade varit hos dej
Men vi fÄr ta igen det om nÄgra veckor
GRATTIS GRATTIS
VĂ„ran underbaraste lilla flicka
Anna Klara Helena Elvan
🎁🎉✹💝✹🎉🎁

Va pÄ VÄrmarknad nere pÄ NNP
Och dÀr var det sÄ fina tuppar


SĂ„klart handlade ja massa gott som ost o mese
FrÄn Hillsand

Surdegsbröd frÄn Lyckans bageri

FĂ„gelbergets delikatesser

ValÄns bÀrprodukter

HÀrliga hundsvÀngar med kallbad




StugsvÀng

Hej hej frÄn Viva och mej
och mina fina rosa streptocarptusar














Karro
2015-05-12 @ 19:11:28
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Klara hÀlsar Tack!! Och att hon o vi lÀngtar efter er ocksÄ!! Det nÀrmar sig bÄde sommar o Samos <3

Mmmmmm sÄ mkt delikatesser som jag gÀrna hade smakat pÄ...
PussoKram




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till tvÄ blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0