Mys me hästar

Klara fick provrida häst i helgen
Hon tyckte de va jättekul

Hoppla Pålle

Knubben är en snäll häst som gillar att 
ha barn omkring sej
Sagohästen Savanna

Nyfiken i en strut...
Kanske man kan få nå gott här undrar Savanna och sträcker sej allt hon kan
De gå ju alltid att prova


Söndagen va en toppendag, soligt o fint
Gjorde en lååååång utflykt , hihi!!!
För att gå grilla årets första korv

Moffa tänne upp på framsia huse
Och där var de perfekt att sitta och mojsa sej en stund
Åh va Klara tyckte korven va go
"Meeja korv" meeja korv
De va väl ett bra betyg👍

Nu packas de för fullt
Om några dagar bär de iväg:
Thailand her we come
Jag och min kära Moster följer Kajsa o Tun på en rundresa i Thailand
Det ska bli sååååå kul
🌴🏊☀️🍷






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0