MIDSOMMARBILDER :)

Vi tjuvstartade midsommartårtan redan på torsdag kväll,
var så himla sugen på tårta ;)
 
Den var inte lika god som vanligt :(
provade ett nytt recept och de blev ju som de blev.......
kanske för bagarn inte följde receptet
men gubbarna och grädden var iallafall god!
 
Vi åkte till stugan bara för att må gott och slappa
 
Det fanns till och med tid för korsord
Jätteskönt!
 
Våran enkla midsommarmiddag.......
kan säga att det gick bra det också,
man behöver inte en uppsjö av mat
vi blev mätta och nöjda ändå :)
Har åkt lite hoj också
säger bara det, FY SJUTTON  va kul de e och åka motorcykel!
Dofterna, vinden och ljudet är bara så H Ä R L I G T
 
Efter sisådär tjugo år är den äntligen ombyggd för
att åka tvååååå, äntligen :)
JÄTTEHÄRLIGT!
 
 
Naturligtvis har vi fiskat
Herr och fru Harr satt fint,
riktiga bjässar
Gofika nere på Hempan på midsommarafton
mums!
 
Mera stora fiskar, oj oj vad stor den var
synd bara att de inte var nåt ätbart :(
 
Har en veckas semester och 
jag njuter av min nyinköpta Rosenskära
visst är den fin?
 
MÅ SÅ GOTT
VI HÖR´ES
 
Karro
2013-06-30 @ 19:56:55
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Vad härligt allt ser ut!!
Kul att du äntligen kan åka med pappa på motorcykeln :) Det var på tiden!

Snart kommer jag hem och då ska vi göra allt möjligt <3

PussoKramis

elin
2013-06-30 @ 21:10:53

Vilket bauta spindelnät!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0