Härlig höstdag

Vilken fin dag vi haft idag,
värsta fina höstdagen
Fick se en fin svanfamilj på Bjecker tjänna
och kan inte låta bli att visa den fast
det är alldeles för långt håll 
Vi for iväg med en ny stol till 2:ans postställe i Flodal´n
 
 
Och fick en härlig fikastund med korvgrillning och kaffe
i detta underbara väder :)
 
 
Här får ni se några bilder på vårat gamla och nya kök
Vad tycks? Gissa om jag är glad :))
 
 
 
 
 
 
Här står han, köksmästaren själv.....
som fixat och donat och fått till detta kök så fint :))
Ja är så glad och känner mej så nöjd.
 
Må så gott
Gudrun
 
Karro
2013-09-29 @ 22:54:24
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Det var en härlig höstdag här med idag, synd bara att jag fick tillbringa den inomhus...

Alltså köket alltså... det finns inga ord med att beskriva hur fint det blivit!! Så jäklarns skitabra! Jag vill komma hem nu och få gomaten och bara sitta där och njuta!! Det blev så bra med kaklet och tegelstenskaklet där vid spisen!! Pappa är ju verkligen en handyman, bra på allt!!

PussoKram till Er <3

Moster Karin
2013-09-30 @ 23:18:33

Men nu måst han väl få en puss i alla fall, gubben din !

Grannkäringa/Anna
2013-10-03 @ 23:14:03

Men gösse så fint!!!
Ni har gett oss massor av inspiration :-)
Är avundsfrisk på er. Vi har vårt jobb kvar.
Ma råkes!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0