Förpassad till stugan

Vi drog till stugan i helgen
ungarna skulle ha fest och vi fick inte vara hemma
Tur man ha världens bästa sommarstuga
att cykla till
Gjorde en smarrig fruktsallad
som jag har fått mani på just för tillfället :))
 
Kolla in Vivas tänder
(lite jobb abstinens) näädååå,
det passade bara så bra där i solen
 
Underbart vid bryggan
 
Flera som gillar att blicka utöver sjön
 
och lapa sol
 
Vi hade en fantastisk fin kväll
Solen var så varm
vi kunde sitta ute till sent på kvällen
 
 
 
Vårkvällar är ju bara så underbara
Fåglarna spelade så fint
och lommen skrek som värsta, ja vet inte vad,
man blir nästan otröjjen
 
Söndas måran är P ute och greja
hur mycket jobb som helst ger
vindfällerna :((
 
 
Årets första humla kom och hälsa på
NU ÄR DET VÅR.....
passa på att njuta vettja!!!
Det gör vi
Ha´de
G
Karro
2014-05-02 @ 14:26:24
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Ni är många som njuter ser jag! Jag vill också!!!! Att det kan vara såååå hääääärligt där, så rogivande!
Men pappa grejar och arbetar på han, tur det så han gör fint efter stormens framfärd!
PussoKram

elin
2014-05-03 @ 17:02:19
URL: http://xn--hstkrlek-0zad.se

Vi njuter också! må så gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0