PÖLSKOK och annat smått och gott

Tur man har en "gubbe" som inte drar sej för nånting
här får ja sitta och sticka medans han fixar
pölskötte......bra va?
 
Det blev en ansenlig mängd pölsa kokat mellan
alla OS aktiviteter, bra att ha framöver när man vill ha nåt snabblagat
 
 
Naturen är inte att leka med
här har nån liten fågel fått stryka med vid våran uppfart :((
 
Undras om det är en ekorre, katt eller nån skata
som har kanifflat det här artfränden.....
endast lite fjädrar och style blev liggandes kvar i snön :((
 
Hur gullig är inte den här sötnosen då, så säg
Var det Brorsan eller Minsta den hette?
Hursom haver så är dom hur underbara och roliga som helst
Fina namn har dom också
Brunte, Gullan, Brorsan, Minsta och Spiken
 
 
Värsta ormgropen av gulliga valpar
de ska var fem stycken halvstövare men en verkar ha rymt :)
 
 
Åh va ja ha tur som får gulla med Gullan
Hon är så söt, brun och fin med lite vitt på nosen
 
Bjuder på fler roliga hundbilder
Här är gårdvaren Tyra som
håller reda på allt som händer runt går´n
Vov, vov hälsar hon :)
 
Roliga Tassa sitter som ett ljus i flera minuter med salladsblad på nosen,
hon bryr sej inte alls om det, 
kollar bara in va jag stoppar i munnen och väntar på
att ja ska tappa ned nåt som säkert är mycket
 godare och värt att vänta på :))
 
 
Sötaste pärlhyacintarrangemanget från en fin vän
överraskade mej häromdagen
Tusen Tack :)
 
Ny vecka.....undras vad den bjuder på?
Ha de bra
Vi hörs
Gudrun
 
 
 
Kajsa
2014-02-24 @ 19:35:24

Hahah men gud va Tassa e söt!!! Mysigt o komma hem snart <3

Karro
2014-02-24 @ 20:30:57
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Men jag tror jag svimmar vad söta valparna är... oj oj.. jag hade kunnat ta hem en.... eller två... Tassa är ju söt också :)

Mmmm, gott med pölsa, ni lär väl ha för minst 1 år... :P

Pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0