Djur park hemma hos mej

Jag har samlat på mej värsta djurparken
gillar djur jättemycket :))
Kolla in lilla Bä bä vita lammet, så gullig
Guldiga djur blev det av dessa
 
Här har jag roat mej att göra några ulliga gulliga får,
jag har alltid gillat får, särskilt fårrumper, hihi!!
De e smaskens de ;))
 
 
 
Det här blir nåt att hänga i granen de, alltså julgranen!
 
Hej svejs
lev väl och må se gött!
G
Karro
2014-11-19 @ 20:54:41
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Den där djurparken vill jag och Klara hälsa på :)
Jättefina djur, roliga/fina innan de blir målade så hoppas du sparar några omålade så Klara kan både hålla och "smaka"... fåren är så söööööta"! Jag gillar oxå får, men inte fårrumpor :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0