Vintern kom och gick

 
 Blev störtförälskad i denna ljusstake när jag hälsade på min
kusin i huvudstaden.......och hon var så snäll och lät den få följa med hem
Visst är den fin?
Tack retrosamlare, manganiadulskadeolitetill.blogspot.se
Besök hennes blogg om du är intresserad av retro, mycket fint att se.
 
 
Ja, de har blivit lite svamp plockat i år också.......
men behöver inte så mycket då det finns kvar sen i fjol
de e ju bara så roligt att vara ute och plocka :)
 
Hittade fin Karl Johan, stora, fina
 
Helt plötsligt kom vintern i år också.....
Härligt tycker vovvarna som älskar att få springa i snön
 
 
Ingen som vill köpa två fina mattor.....
Dom är äkta kan jag intyga men har tyvärr tappat bort äkthetsintyget
Det är två lika stora ullmattor ca 97x2m 
Tjocka och härliga att sätta ner fötterna på nu när de börjar bli kallt
 
Ja, de var allt för idag
Må så gött, tjoflöjt!
G
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0