Nära nu......snart kommer Tomten🎅


Här har Tomtarna ställts sej på rad och väntar på att få dela ut, blommor tror ja!
Visst är dom fina och roliga
Det är hemma hos min syster som har så fint i fönstret
Gjorde iordning skinkan igår....måste ju hinna äta av vår egen, nu när vi ska vara borta första julen på mycke mycke länge
Det känns både roligt och lite konstigt att de inte e ja som står för julen. Tiderna förändras och de e bara att hänga med❤️ 

Min gran har nya 
Hängen  i år......ja, du ser rätt, djurmotiv, I LIKE 🌟

Städa en kökslåda och hittade alldeles för många julpannlappar😜
Nu blir de omfördelning av resurs som en kusse till mej brukar säga, hihi!! 😂😂😂
Få se ve som blir förärade......


Hej svejs från mej o renarna 🎄✨🎄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0