Tredje advent

Mina nya röda stickor gör mej så glad
De va verkligen behövligt att skaffa nya då mina gamla har kroknat ihop
Tänk att så lite kan glädja mej så mycke 
Hihi!!
Nå annat som gladde mej mycke va köttfärslåa som ja fick hem häromdan ca 26kg prima älgfärs, färdigmald
Länge sen ja hadd så myche färs på en gång 😊
Tur man har en lillebror som räddare i nöden när Bögdälgan lys me sin frånvaro😜
Nu äre bråda dagar framöver
Lite julstök och fix och trix
Julklappsinslagning och annat skoj
Bara tummen håll så blir det här bra

Ha en bra vecka allihopa
Hej svejs, leverpastej 

🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0