FÖRSTA SNÖN

På fredag den 13:e kom första snön
Ganska mysigt ändå........fast inte, de va ganska skönt utan också
 
Vi håll på me jakten än........de gå som int´så bra för oss
De bli till att äta körven i vinter som de se ut
 
 
 
Men Tassa gilla snön, jättkul att springa och busa
 
 
 
 
 
 
Gu´va vi sakna VIVA.........så himla sakensam
Vi hade så många roliga hunnsvängar tillsammans
 
 
 
Sorgliga saker händer i världen.....
Den här ritade jag efter att mamma frågat om jag kunde rita upp nåt som hon fick väva efter,  
 och det var för sisådär fyrtio år sen
och den är mer aktuell i dag än nånsin
PEACE AND LOVE
till er alla
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0