Bästa Mostern

 
Jag har en gammal moster.....som heter Ingeborg!
 
det är en rolig sång och 
 den har jag lust att sjunga idag :)
 
Min käresta och roligaste moster Karin
från Stockholm  brukar skicka överblivande saker till mej
som hon inte vill ha längre och tycker säkert det är jättekul
att ställa iordning diverse grejer och få skicka till mej :))
 
Häromdagen kom det ett tjockt brev/paket innehållande ömse saker
 
en tjusig höfthållare/korsett/strumpebandshållare
ett supertajt linne som ska hålla in stormagen
Nutrilett chokladbars
en ljudbok och 
en rulle Center som Paul blev jätteglad över!
 
Ja ett gott skratt fick jag iallafall
när jag här hemma provade "tvångströjorna"
Den lilla svarta var rent omöjlig att få av sej när man
väl och vacker pressat sej in i den, hihi!
 
Den vita saken passade mej perfekt i storlek
synd bara att ja inte anväder dylika ting....
 
Huvva va hemskt, blir påmind hur min mamma
för många år sedan brukade pressa in sig i en 
sån där korsett, tom en hellång, med bh och allt!
Hur stod kvinnorna ut förr i tiden??
 
Min käraste Moster....du är bara bäst!
Värsta gourmet kocken
värsta golfaren
värsta kortspelar´n
värsta bilföraren
värsta loppisföreståndarinnan
värsta kattmamman
värsta utlandsresenären
värsta rötjutskompisen
värstaste fotomodellen 
jaa, värsta tuffingen i allt......
 
När jag var liten såg jag verkligen upp till henne,
hon hade körkort och använde bilhandskar i rött skinn
och värsta stora snygga solglasögonen,
och rattade en vit BMW
ja hon var en riktig snygging och tuffing.
Hon är bara bäst min "Motta"
 
 
Här är hon i sitt esse när det gäller loppisförsäljning :)
Hon är en hejare på att kränga gamla grejer!
 
När våren kommer ska ja ner till henne igen.....
de är så himla kul att få fara til Stockholm och få vara med henne :))
 
HEJ SVEJS
Gudrun
 
 
Karro
2013-01-13 @ 20:51:11
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Jag kan bara hålla med! Och tänk jag har både en gammelmoster och en vanlig moster Karin :)
Hahaha, jag hade velat se dig när du pressa i dig i de där grejerna...

Jag vill också åka till Sthlm i vår igen, det ska vi planera in!
PoK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0