STUDENTFIRANDE OCH ANNAT SKOJIGT

 
I veckan som gått har det varit studentfirande,
Sofie var en av de lyckliga som fick fira....
GRATTIS SOFIE <3
 
 En annan lycklig student var ISABELL <3
  
 Två bästisar firade också studenten
ANNA och AMANDA
Grattis mina fina flickor <3
 Kusinerna Amanda, Lisa och Kajsa <3<3<3
 
Här anländer studenten i värsta "raggarbilen"
 
 HIPP HIPP HURRA FÖR DEJ
VÄRLDENS BÄSTA AMANDA! 
 Det var kalas och firande på gamla skolan i Tullsås
Skål på er, hihi! 
 Maja hade hittat sin plats i köket....."pigan ida" 
 Finaste systrarna Maja o Amanda 
<3 
 Har hunnit med lite rekreation också.....jättehärligt! 
 
 
 Bilderna talar för sej själva.....eller hur?
 
 
  
 
 
 
 
 Finaste, raraste TASSA 
 Turgubben.......fick en jättefin harr på över kilot :) 
 Tatuerar nålen har gått varm hemma hos oss
Det har blivit några nya tatueringar :) 
 Snygg bild på en fläsksvål, eller hur
han kan sin sak våran bästa T
 
Må så gott alla bloggläsare
 
Hej svejs
Gudrun
Karro
2013-06-18 @ 09:08:07
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Vad duktig Tun är!! Jag är imponerad!!! Kanske ska jag passa på?!

Vad fina tjejer som tagit studenten, det minns jag som en lyckosam dag!

Så härligt det ser ut när ni är ute med voffsingarna, en sådan befrielse!!
Fiska och va i stugan, det längtar vi jättemycket efter och självklart och få vara med eeeer <3

PussoKram Skumbanan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0