KULT SKOTER :)

 
Nu har skotersäsongen startat
och dom här killarna har fått
igång en riktig retro skoter
LARVEN
 
E har fått en ny favorit
 
Å hej och hå va det gå......hihi!
 
Dagens matlagning var mycket blandad kan ja säga.....
eller va sägs om kokt älgtunga, friterade vårrullar
och en smarrig älgstek med ben på lut
De kallar jag god matkultur eller hur?
 
Bjuder er på lite flärd också
va sägs om detta fina smycke
gillar det jättemycket 
 
Behöver lite vackert att titta på emellanåt
det glädjer en halv stygg´en en!
 
PEACE AND LOVE
Hej svejs från
Guni
 
Karro
2014-02-12 @ 19:05:19
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Haha, kan tänka mig att Erik tycker den där larven är superkul! Men måste va svårt o köra, hålla balansen o så!

Smycket är jättefint!! Det var verkligen du mamma!
Pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0