VÅRVINTER BILDER

Narciss Tripoli tror ja den här fina löken heter,
köpte ett gäng som stått så fint på bordet 
och glatt mej hela veckan :)
 
Nu är det till att passa på att va ute så mycket som möjligt,
älskar vårvinter och utelivet 
Här är vi på väg till ett mysigt och fint ställe
där min kompis har sin stuga ner mot sjön 
 
P och jag stack iväg tidig lördagsmorgon
de var ett par mil att åka
men det gick bra fast det var ospårat långa sträcker
 
 
 
Skratt och härlig gemenskap
med min gamla vän från skoltiden
 
Sola  vise sej i stort sett hele dan, härligt!
 
Våfflan och myrbermosen smakade mums
 
Våran bästa thai kille
njuter av sol och snö.....
en riktig friskus :))
 
Bilderna får tala själva.....
 
 
 
Storfiskarn Tassa håva upp en lill´abbar :))))
 
Å den va hon dörädd om
kute och bar´n hit o dit 
Men så go va´n in´t
så tillslut lämne hon den i snön
Veckans loppis fynd
Tycker den va rolig, lite retro sådär....
 
Må så gott, ny dag i måra
Hej svejs G
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0