M O R S D A G

Kim's Place i Litjärnberget blev jag bjuden till på morsdagsmiddag av mina kära barn och bästa gubbe 

Ligger fint neråt vattnet

Fina, glada och kacklande hönor och en stolt tupp mötte oss välkomnande
En hel hop med ankor
Vaggade omkring
Undras om det är egen uppfödning till menyns ankbröst?
Isåfall smakar det nog smaskens för dom såg glada och välmående ut ;)

Så här såg min middag ut :)
Smaskens, grillat oxfilé spett med sallad
En mysig timmrad stuga med annorlunda och häftig inredning
Österländsk stil och vietnamesisk influens i den vällagade maten
Jag kan verkligen rekommendera det här stället :))
Japanskt broderi pryder toaväggen
Såklart ett hörn med guden Buddha
Toan var också värt ett besök 
Gillar skarpt dom svarta timmerväggarna :))


Tusen Tack mina kära 
<3<3<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0