1: ADVENT

 
Tidig morron 
Solen är på väg upp
och jag är på väg 
 
Vacker soluppgång över Hammerdals sjön
 
Tidig adventsmorron
lungt och stilla
roar mej med mina fina djur 
jag har en förkärlek för djur
tycker dom här var så roliga och fina
 
Har slagit in några klappar,
dom som har varit snälla kanske får en
vem vet.....jo tomten vet :))
 
 
Första ljuset tänt
Nu myser vi och njuter av mörkret 
Tur man blir klokare och klokare med åren
nu ska ja bara njuta
och så klart, väntar ja på lill främmene som kommer snart
L Ä N G T A R
 
SNART KOMMER HON
mommas lill´jänta
<3<3<3<3<3<3<3
 
Hej svejs
kom ihåg och ta vara på varann
Lev väl
G
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erica / Kussen
2014-12-05 @ 13:34:50

Intressant.
Först stod jag & Elin och fingrade på dem & nästa dag när vi träffade mödrarna hade LillKarin köpt björn....

Karro
2014-12-08 @ 21:07:49
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

De där djuren är så fina!!

Wiiiie, paket...så spännande!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0