KÄR LEK

Idag är det prinsbrölopp på G
Kärlek är underbart, kärlek till sin älskade och kärlek till sina barn som är det mest märkvärdiga som hänt ända tills lilla Klara kom💖
Då är det än mer märkvärdigt kan ja lova, oj oj va det är märkvärdigt med henne och allt hon gör och jollrar om😉

Älskade lilla Klara❤️
Vilken glädje du kom med🌟✨💫
Du är det mest fantastiska som hänt oss 
Vi hoppas vi får finnas till för dej för alltid
ANNA KLARA HELENA ELVAN

Ovan molnen lyser alltid solen
Man ka få se det mest häftiga molnformationer och solstrålar
Så här häftigt var det när ja flög hem från Samos

Kan inte låta bli och titta, så häftigt



Vi hade en toppen vecka i Grekland
Bilder kommer så småningom
Idag blir det min nya rabatt och prinsbröloppet som gäller

Må så gott, så syns och hörs vi

Hej hej från Samos
(Tidig morronprommis, min kära Motta, som va med oss)
Karro
2015-06-15 @ 19:20:49
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Så fint💕💖💞💘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0