NY ENERGI

Vi åkte upp till E´s jobb en eftermiddag
Kul att se hur han har det på jobbet
 
Ingen snöbrist där iallafall 
 
Vovvarna tyckte det var skiiitkul
full fart upp på snöhögarna
 
 
 
 
Fler som tyckte det var kul med snön
 
 
 
Jag tycker det är häftigt med vindkraft
dom står där så höga och stolta och fångar vinden
När dom gjort sitt plockar man ner dom och naturenär inte allt för sårad.
Vem vill vara utan el idag?.....inte många skulle jag tro,
då måste det vara bättre med det här än att bygga ut våra få älvar som är kvar
elr bygga nya kärnkraftferk, eller hur?
 
 
 
 
 Vilket väder......solen visade sej från sin bästa sida innan hon gick ner
baka Trattberge eller vad nu hette ;)))
Det var väl värt ett besök,
Junsele levererar både god mat och snygga/trevliga killar
<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Ha de bra
G
Karro
2015-03-08 @ 19:59:35
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Han har verkligen ett häftigt jobb!! Och vilken dag med perfekt väder ni fick vara med på!
PoK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tassaovivasmatte.blogg.se

Mitt liv som matte till två blandrastikar som berikar mitt liv varje dag, plus lite ditt o datt

RSS 2.0